Sunday, 5 February 2017

Yang comel-comel sahaja,

 
 
 
 

Merujuk pada gambar di atas,
  1. Mula-mula masuk, nampak benda ni tergantung atas tiang (walaupun pada awalnya tak perasan langsung). Rasa kelakar sangat tak tahu punca. Kenapa dia suka tidur macam tu? HAHA.
  2. Satu-satunya haiwan yang saya sentuh. Tapi tiada tindak balas diberikan. Huhu.
  3. Padahal burung ni bukan duduk dalam sangkar pun, pokok dia terbuka luas. Sampai sekarang masih tertanya-tanya kenapa dia stay di tempat yang sama? Kenapa tak terbang bebas je?
  4. Saya paling kesian dengan zirafah ni. Tak tahu punca jugak. Tengok mata dia dari kejauhan macam sayu-sayu je. Dia yang paling banyak bergerak, macam tak tentu arah. Mungkin sebab takde friend kot... Kalau ada pun, kawan yang bukan satu spesis. 
Ye, yang comel-comel sahaja saya abadikan. Ada lagi si comel yang lain, tapi saya pilih 4 sahaja. Yang tak berapa comel seperti reptilia, langsung saya tak sanggup pandang. Jalan sebelah pun saya tutup mata. Geli!